مصرف غذاهای گیاهی یک راه عالی برای تقویت سلامتی است. اگر گیاهخوار نیستید، توصیه می شود که حداقل مصرف میوه و سبزیجات را در برنامه غذایی خود افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است رژیم گیاهخواری خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و حتی انواع خاصی از سرطان را کاهش می دهد. رژیم لاغری هفت روزه گیاهخواری غنی از پروتئین و فیبر بوده و به شما کمک می کند تا بدون دلزدگی و احساس گرسنگی، رژیم لاغری مناسبی را تجربه کنید.

این برنامه غذایی با تامین 1200 کالری در روز، به کاهش وزنی معادل نیم تا یک کیلو در هفته کمک می کند.

دستورالعمل رژیم سوپ کلم چیست؟

برای پختن این سوپ، چندین دستورالعمل مختلف وجود دارد اما معمولا از گوجه فرنگی و کلم برای پختن آن استفاده می‌شود. همچنین در کنار آن از موادی مثل کرفس، فلفل، لوبیا سبز یا هویج می‌توان بهره برد. شما باید این غذا را به مدت یک هفته استفاده کنید. نحوه‌ی پختن به این شکل است که شما باید سبزبجات را خرد کرده و در یک قابلمه‌ی بزرگ با پیاز تفت داده شده ترکیب کنید. روغن به میزان بسیار کمی باشد. سپس مابقی سبزیجات را ریخته و آن را با آب بپوشانید. می‌توانید مقداری آب مرغ هم به آن اضافه کنید. اجازه دهید تا آب جوش بیاید و بعد شعله را کمک کرده و اجازه بدهید تا سبزبجات نرم شود. بعد از گذشت ۳۰ تا ۴۵ دقیقه سوپ آماده می‌شود و می‌توانید آن را با نمک، فلفل، سس تند، گیاهان و یا ادویه فصلی تهیه کنید و هم چنین می‌توانید دیگر سبزیجات غیر نشانه‌ای مانند اسفناج و یا لوبیا سبز را نیز اضافه کنید.

لاغری سریع با رژیم کانادایی

توضیح دادیم که رژیم کانادایی یک روش لاغری سریع است. در واقع با این روش فرد می تواند در یک دوره رژیم حدود 8 تا 15 کیلو وزن کم کند.

اما به یاد داشته باشید تنها باید در یک دوره مشخص شده از برنامه های غذایی این رژیم استفاده کنید؛ چرا که در صورت تکرار شدن آن، ممکن است مشکلات و آسیب های جدی به بدن شما وارد شود. مشورت با پزشک و انجام آزمایشات مختلف قبل از پیروی از این برنامه غذایی می تواند از آسیب ها جلوگیری کند.

رژیم لاغری جنرال موتورز، 7 روزه وزن تان را 8 کیلو کم می کند

خیلی مهم است که درست ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص ها و مکمل های لاغری که این روزها تبلیغات آن را همه جا می بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم غذایی سالم و درست را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این می تواند برگ عبورتان برای سریع ترین راه برای کاهش وزن به طور طبیعی باشد. اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده های غذایی را حذف کنید یا وعده های نامنظم داشته باشید. اگر فکر می کنید که نخوردن یک یا دو وعده غذایی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می کند، اشتباه می کنید. همچنین باید حتماً هدف واقع بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همیشه به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می توانید با ورزش سخت و یک برنامه غذایی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.

یکی از متداول ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم لاغری جنرال موتورز است که یکی از بهترین برنامه های غذایی است که می توانید از منابع مختلف پیدا کنید زیرا سریع ترین و طبیعی ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل های غذایی یا قرص های لاغری به شما پیشنهاد می دهد. جنرال موتورز یکی از کمپانی های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه غذایی به نام رژیم غذایی جنرال موتورز یا رژیم غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی های بسیار و موسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می کنند زیرا این برنامه غذایی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت ها، مدارس، دانشگاه ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می کند. این برنامه غذایی برای همه گروه های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند.

خیلی از شما شاید تا امروز به دنبال راه های مختلف بوده اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش های مختلف از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته اید از شر چربی های اضافه بدنتان خلاص شوید. اگر اضافه وزنتان یکی از اصلی ترین نگرانی های شماست، برنامه غذایی جنرال موتورز می تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

منبع: https://www.fitbodyclinic.ir/