x تبلیغات
سلامت

رژیم لاغری جنرال موتورز چیست؟ چه تاثیری بر روی کاهش وزن می گذارد؟

 

رژیم جنرال موتورز چیست؟ لاغری در ۷ روز رژیم های غذایی برای لاغری تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است؛ به گونه‌ای که انتخاب یک رژیم لاغری سالم و کم خطر برای افراد به شدت سخت شده است. رژیم جنرال موتورز  مثل رژیم لاغری کانادایی یکی از این رژیم‌های لاغری است که اتفاقاً محبوبیت قابل توجهی در میان افراد پیدا کرده است. این رژیم ادعا می‌کند که می‌توان در یک هفته، ۷ کیلوگرم وزن کم کرد؛ آنهم با تغییرات امن در سبک زندگی و رژیم لاغری.

رژیم غذایی جنرال موتورز به ۷ قسمت تقسیم بندی می‌شود که بر پایه روزهای هفته است. شما در هر روز هفته می‌توانید گروه‌های غذایی خاص را طبق برنامه رژیم جنرال موتورز مصرف کنید. این رژیم غذایی مناسب فصل تابستان است؛ زیرا مصرف میوه در آن به شدت مورد توجه است و تابستان از نظر تنوع میوه بهترین فصل سال است.

رژیم های غذایی

برخی از رژیم های غذایی وجود دارند که از آن ها برای درمان برخی از بیماری ها استفاده می شود. برای مثال رژیم درمان کیست تخمدان برای درمان اختلالات سیستم باروری بانوان است.

و یا رژیم دش که از آن برای درمان و کاهش فشار خون موثر است. البته باید بگوییم که رژیم دش به طور اختصاصی برای کاهش فشار خون طراحی شده است.

در کنار این ها برخی از رژیم های غذایی برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود. برای مثال رژیم لاغری کتوژنیک یکی از رژیم های لاغری است که توسط پزشکان برای مدت طولانی توصیه نمی شود. البته گفتنی است رژیم کتوژنیک باعث ایجاد تغییر در سیستم سوخت و ساز بدن می شود.

برخی از رژیم های لاغری نیز یک تاثیر سریع بر روی لاغری و کاهش وزن می گذارند. برای مثال رژیم لاغری سه روزه باعث کاهش وزن در سه روز می شود.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

 

رژیم لاغری برای کودکان و کاهش وزن سریع

 

همانطور که چاقی و اضافه وزن برای بسیاری از بزرگسالان تبدیل به یک معضل شده است، برای کودکان نیز این اتفاق افتاده است. امروزه به دلیل تغییر سبک زندگی و برنامه غذایی بسیاری از کودکان در سنین پایین دچار چاقی می شوند. برای بهبود این مهم والدین را به استفاده از رژیم برای لاغری کودکان تشویق می کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

رژیم چاقی

همانطور که چاقی یکی از مشکلات بزرگ خانواده هاست، لاغری نیز مشکلی بزرگ است. لاغری و کمبود وزن باعث می شود که افراد نتوانند به امور روزمره خود بپردازند و دچار ضعف بدنی و یا سرگیجه های شدید بشوند. رژیم چاقی می تواند راه حل مناسبی برای درمان و بهبود این مشکل باشد.

بهترین روش های لاغری

برای لاغری می توانید روش های متفاوتی زا در پیش بگیرید. اما توصیه اکید ما به شما این است که بهترین روش لاغری را برای خودتان با مشورت پزشک انتخاب کنید. در ادامه با برخی از روش های لاغری مورد تایید پزشکان آشنا می شوید.

عمل جراحی لاغری

چاقی به طور کلی یک مشکل بزرگ است اما اگر تبدیل به چاقی مفرط بشود دیگر قابل کنترل نیست. برای این امر با مراجعه به پزشک و متخصص تغذیه و محاسبه شاخص توده بدنی می توانید پی ببرید که می توانید به سراغ انواع جراحی لاغری بروید یا ن؟

ورزش برای لاغری

یکی از روش های لاغری و کاهش وزن که توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود استفاده از بهترین ورزش برای لاغری است. همچنین افراد زیادی هستند که از ورزش برای لاغری های موضعی استفاده می کنند. برای مثال افرادی که از اضافه وزن در ناحیه شکم رنج می برند می توانند از ورزش برای لاغری شکم بهره ببرند.

رژیم لاغری

رژیم های لاغری متفاوتی برای اهداف متنوعی طراحی شده اند. برخی از رژیم های لاغری که در دسته رژیم های لاغری سریع قرار می گیرند به منظور کاهش وزن سریع طراحی شده اند. برای مثال رژیم شوک سه روزه یکی از رژیم های لاغری سریع است که طرفداران زیادی نیز دارد.

یکی دیگر از دسته های رژیم های لاغری که رژیم لاغری اصولی نام دارند، توسط پزشکان توصیه می شوند. رژیم مدیترانه ای یکی از این رژیم های لاغری است که افراد بسیاری طرفدار آن هستند.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

رژیم غذایی بعد از اسلیو معده چقدر مهم است؟

 

رژیم غذایی بعد از عمل جراحی اسلیو معده یکی از عوامل مهمی است که در اثر گذاری عمل شما تاثیر دارد. در ادامه با دکتر آیتم همراه باشید تا با عمل اسلیو معده و موارد مرتبط با آن آشنا شوید.

عمل لاغری

افرادی که دارای اضافه وزن و مبتلا به چاقی مفرط هستند اغلب به دنبال راهی آسان برای کاهش وزن هستند. برای کاهش وزن می توان از راه های متفاوتی استفاده کرد:

·         ورزش برای لاغری شکم

·         لاغری با پیاده روی

·         رژیم لاغری اصولی

·         انواع رژیم های لاغری سریع

·         استفاده از غذاهای کم کالری

·         مصرف انواع غذاهای سیر کننده

·         عمل های لاغری

 

رفتن به سراغ عمل های لاغری آخرین قدم پیشنهادی برای کاهش وزن است. انجام عمل لاغری باید تحت نظر پزشک و با توصیه او انجام شود.

انواع عمل لاغری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی عمل های جراحی لاغری متفاوتی شناخته شده است اما ما قصد داریم شما را با عمل اسلیو معده و عمل لاغری ساسی بای پس معده آشنا کنیم.

عمل اسلیو معده

عمل لاغری اسلیو معده یکی از مهم ترین جراحی‌های کاهش وزن و عمل لاغری است که برای افرادی که به چاقی مفرط مبتلا هستند (BMI بالای ۴۰ دارند) فوق‌العاده عمل می‌کند. شما با محاسبه شاخص توده بدنی می توانید پی ببرید که چقدر اضافه وزن دارید. همچنین باید بدانید نیازمند است که برخی موارد را رعایت کنید همانند رژیم غذایی پس از عمل اسلیو معده.

رژیم غذایی پس از عمل اسلیو معده

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو بصورت زیر است

مرحله اول(۱۰ روز اول) : غذاهای مایع در دمای اتاق ماشمل دو لیتر آب ، و یک و نیم لیتر مایعات دیگر شامل آب گوشت و آب مرغ صاف شده بدون چربی، شیر و دوغ و ماست کم چرب و همچنین سوپ صاف شده.

مرحله دوم(۱۰ روز دوم) : غذاهایی با قوام خمیری صاف و یا مایع غلیظ. غذاهای پوره که حاوی هیچ قطعه مجزا نباشد. این رژیم تحت نظر متخصص تغذیه تجویز میشود.

مرحله سوم(۱۰ روز سوم) : غذاهای رقیق و غذاهایی که به راحتی جویده میشوند مثل گوشت چرخ کرده یا گوشت با تکه های بسیار ریز،سبزی پخته شده و میوه پخته (کمپوت خانگی).

سخن آخر

افرادی هم هستند که از انجام عمل اسلیو معده ترس و هراش دارند. برای اینکه با این عمل بیشتر آشنا شوید می توانید از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند کمک بگیرید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

چگونه با رژیم نوم لاغر شویم؟

 

افراد زیادی هستند که امروزه به چاقی و اضافه وزن مبتلا هستند. دغدغه این افراد پیدا کردن بهترین روش لاغری است. برای لاغری و کاهش وزن راه های متفاوتی وجود دارد که در ادامه آنها را نام می بریم اما باید بگوییم که در این مقاله از دکتر آیتم قصد داریم درمورد رژیم لاغری نوم صحبت کنیم.

انواع مختلف روش های لاغری

برای لاغری و کاهش وزن راه های زیادی وجود دارد از جمله:

ورزش: یکی از مواردی که به افراد در کاهش وزن کمک بسزایی می کند استفاده از ورزش برای لاغری است.

رژیم لاغری سریع: رژیم های لاغری انواع مختلفی دارد اما با توجه به گفته های متخصصان تغذیه، رژیم های لاغری سریع به هیچ عنوان توصیه نمی شود. یکی از انواع رژیم های لاغری سریع، رژیم آب درمانی است.

رژیم لاغری اصولی: یکی دیگر از انواع رژیم های لاغری استفاده از رژیم های اصولی است که رژیم لاغری نوم و رژیم مدیترانه ای از جمله این رژیم ها هستند.

عمل های لاغری: افرادی که با استفاده از روش های لاغری قبل موفق به کاهش وزن نمی شوند به سراغ عمل های لاغری می رونهد. پس از محاسبه bmi توسط پزشک می توانند از انواع عمل لاغری که معروف ترین آن ها عمل اسلیو معده است استفاده کنند.

رژیم لاغری نوم

رژیم غذایی نوم یکی از انواع رژیم های مناسب برای افراد است که به کمک آن می توانید به تناسب اندام دست یابید. رژیم غذایی نووم از آن دسته رژیم های غذایی است که بسیار می تواند برای افراد جالب و تاثیر گذار باشد. رژیم نووم یا Noom از زمان آغاز به کار خود در سال ۲۰۰۸ به سرعت رشد کرده و به یکی از رژیم های غذایی بیشترین جست و جو  تبدیل شده است. طبق گفته Noom، افرادی که از برنامه خود استفاده می کنند و یک سبک زندگی سالم را در پیش می گیرند می توانند انتظار داشته باشند که هفته ای ۱ تا ۲ پوند (۱/۵ کیلوگرم) وزن کم کنند.

گروه های غذایی Noom

این غذاهای کم کالری هستند و بیشترین غلظت مواد مغذی را در خود دارند، باید همان چیزی باشند که بیشتر از همه می خورید.

سبزیجات دلچسب: سیب زمینی شیرین، اسفناج، کلم بروکلی

میوه ها: سیب، توت فرنگی، بلوبری

نوشیدنی ها: چای و قهوه شیرین نشده

منبع: https://www.dritm.ir/

تغذیه مناسب برای ورزشکاران چگونه باید باشد؟

 

تغذیه ورزشی مناسب یکی از عوامل تاثیرگذار در سلامت ورزشکاران و همچنین تناسب اندام آن ها می باشد.

نیاز بدن هر فردی به مایعات و مواد مغذی با توجه به سن، وزن، وضعیت بدنی و نوع ورزشی که انجام می دهد کاملا متفاوت است. به طور کلی رژیم غذایی ورزشکاران باید حاوی مایعات، پروتئین، کربوهیدرات و چربی های سالم باشد.

تغذیه برای ورزش

همانطور که میدانید ورزش های متفاوتی وجود دارد که برای همه آن ها تغذیه ورزشی از اهمیت خاصی برخوردار است. انواع ورزش های لاغری را در ادامه بشناسید. ورزش لاغری برای بسیاری از افراد بسیار کارآمد است.

ورزش برای لاغری شکم

ورزش های زیادی برای لاغری شکم و پهلو وجود دارند. چندتا از ورزش برای لاغری شکم و پهلو عبارتند از:

·         تمرین کرانچ شکمی

·         تمرین پلانک

·         تمرین کرانچ دوچرخه

·         تمرین کرانچ معکوس نیمه نشسته

·         تمرین چرخش روسی

ورزش برای لاغری دست

توزیع چربی برای هر کسی متفاوت از سایر افراد است به طوری که برای برخی افراد، وزن اضافی دقیقاً به انگشتان آنها می رسد. به احتمال زیاد این افراد به دنبال ورزش برای لاغری دست هستند؛ اما باید بگوییم که هدف گذاری کاهش وزن در ناحیه خاصی از بدن دشوار است.

لاغری با پیاده روی

بله درست است لاغری با پیاده روی امکان پذیر است اما به شرطی که اصولی و درست باشد. اما یک پیاده روی صحیح و اصولی برای لاغری باید چگونه باشد؟در صورتی که برای پیاده روی خود برنامه ریزی داشته باشید زودتر به نتیجه می رسید. همچنین این برنامه به شما کمک می کند که در راهی که قدم گذاشته اید، ثابت قدم باشید و میزان فعالیت لازم برای سوزاندن کالری های اضافی را نیز به دست بیاورید. لاغری با پیاده روی زمانی حاصل می شود که چند روز از هفته را به پیاده روی کوتاه و چند روز دیگر را به پیاده روی طولانی اختصاص دهید و یک روز نیز استراحت داشته باشید.

درمان چاقی

استفاده از یک رژیم لاغری نیز می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اما باید بدانید که برای محاسبه میزان چاقی خود باید از شاخص توده بدنی کمک بگیرید.

همچنین گفتنی است برای یافتن بهترین روش لاغری بهتر است که به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید.

منبع: https://www.dritm.ir/

چگونه از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند، استفاده کنیم؟

 

افرادی که دچار چاقی مفرط می شوند، متخصصان تغذیه با محاسبه شاخص توده بدنی آن ها به این نتیجه می رسند که این افراد به عمل لاغری نیاز دارند.

معروف ترین عمل لاغری که امروزه در بین مردم بسیار رایج است، عمل اسلیو معده نام دارد. اما باید بگوییم که لاغری به وسیله جراحی لاغری می تواند بسیاری از افراد را بترساند. افرادی که با ترس و دلهره در این زمینه مواجه می شوند، می توانند از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند استفاده کنند.

اسلیو معده چیست؟

عمل های لاغری انواع مختلفی دارند که اسلیو معده یکی از محبوب ترین های آن هاست. عمل اسلیو معده برای افرادی که دارای شاخص توده بدنی بالای 35 باشند مجاز است.

در این عمل تقریبا 80 درصد از حجم معده کاسته می شود و بدین وسیله هورمون گرلین که سبب گرسنگی می شود از بدن خارج می شود. گفتنی است که روش های زیادی با عنوان بهترین روش لاغری شناخته می شوند اما باید در نظر بگیرید که این روش لاغری را باید با پزشک متخصص خود پیدا کنید.

عوارض اسلیو معده

ترس افراد از عمل اسلیو معده بیجا نیست. اگر مراقبت های بعد از عمل را جدی نگیرید به عوارض اسلیو معده دچار می شوید. عوارض مختلف اسلیو معده عبارتند از:

·         خونریزی بیش از حد

·         نشتی محتویات معده

·         لخته شدن خون (ترومبوز)

·         آبسه شکمی

·         عفونت

·         واکنش های جانبی به بیهوشی

·         مشکلات ریه یا تنفسی

اسلیو معده عوارض دیگری نیز دارد که بسیار جدی تلقی نمی شوند اما عبارتند از:

·         ریزش مو (کاملا طبیعی و موقتی است)

·         افتادگی و شل شدگی پوست (کاملا طبیعی است)

·         درد بدن

·         احساس خستگی

·         احساس سرما

·         پوست خشک

·         تغییرات خلق و خو

مراقبت های پس از عمل اسلیو

همانطور که گفتیم اگر مراقبت های پس از عمل لاغری اسلیو را رعایت نکنید، ممکن است دچار عوارض اسلیو معده بشوید. یکی از مهم ترین موارد ر مراقبت های اسلیو معده استفاده از رژیم غذایی بعد از اسلیو معده است.

هزینه اسلیو معده

اسلیو معده یکی از عمل های جراحی لاغری با هزینه بالا است که عوامل مختلفی بر روی هزینه اسلیو معده تاثیرگذار است. از جمله:

·         مرکزی که عمل را انجام می دهید.

·         دستمزد جراح لاغری

·         پیچیدگی جراحی

·         نوع بیمه و امکان پوشش آن

·         شهر یا استانی که عمل لاغری انجام می دهید

·         مدت زمان بستری شدن در بیمارستان

·         معاینات و بررسی های قبل و بعد از جراحی

·         نوع بیهوشی

منبع: https://www.dritm.ir/

چگونه از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند، استفاده کنیم؟

 

افرادی که دچار چاقی مفرط می شوند، متخصصان تغذیه با محاسبه شاخص توده بدنی آن ها به این نتیجه می رسند که این افراد به عمل لاغری نیاز دارند.

معروف ترین عمل لاغری که امروزه در بین مردم بسیار رایج است، عمل اسلیو معده نام دارد. اما باید بگوییم که لاغری به وسیله جراحی لاغری می تواند بسیاری از افراد را بترساند. افرادی که با ترس و دلهره در این زمینه مواجه می شوند، می توانند از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند استفاده کنند.

اسلیو معده چیست؟

عمل های لاغری انواع مختلفی دارند که اسلیو معده یکی از محبوب ترین های آن هاست. عمل اسلیو معده برای افرادی که دارای شاخص توده بدنی بالای 35 باشند مجاز است.

در این عمل تقریبا 80 درصد از حجم معده کاسته می شود و بدین وسیله هورمون گرلین که سبب گرسنگی می شود از بدن خارج می شود. گفتنی است که روش های زیادی با عنوان بهترین روش لاغری شناخته می شوند اما باید در نظر بگیرید که این روش لاغری را باید با پزشک متخصص خود پیدا کنید.

عوارض اسلیو معده

ترس افراد از عمل اسلیو معده بیجا نیست. اگر مراقبت های بعد از عمل را جدی نگیرید به عوارض اسلیو معده دچار می شوید. عوارض مختلف اسلیو معده عبارتند از:

·         خونریزی بیش از حد

·         نشتی محتویات معده

·         لخته شدن خون (ترومبوز)

·         آبسه شکمی

·         عفونت

·         واکنش های جانبی به بیهوشی

·         مشکلات ریه یا تنفسی

اسلیو معده عوارض دیگری نیز دارد که بسیار جدی تلقی نمی شوند اما عبارتند از:

·         ریزش مو (کاملا طبیعی و موقتی است)

·         افتادگی و شل شدگی پوست (کاملا طبیعی است)

·         درد بدن

·         احساس خستگی

·         احساس سرما

·         پوست خشک

·         تغییرات خلق و خو

مراقبت های پس از عمل اسلیو

همانطور که گفتیم اگر مراقبت های پس از عمل لاغری اسلیو را رعایت نکنید، ممکن است دچار عوارض اسلیو معده بشوید. یکی از مهم ترین موارد ر مراقبت های اسلیو معده استفاده از رژیم غذایی بعد از اسلیو معده است.

هزینه اسلیو معده

اسلیو معده یکی از عمل های جراحی لاغری با هزینه بالا است که عوامل مختلفی بر روی هزینه اسلیو معده تاثیرگذار است. از جمله:

·         مرکزی که عمل را انجام می دهید.

·         دستمزد جراح لاغری

·         پیچیدگی جراحی

·         نوع بیمه و امکان پوشش آن

·         شهر یا استانی که عمل لاغری انجام می دهید

·         مدت زمان بستری شدن در بیمارستان

·         معاینات و بررسی های قبل و بعد از جراحی

·         نوع بیهوشی

منبع: https://www.dritm.ir/

رژیم غذایی برای لاغری

 

افراد زیادی هستند که از چاقی و اضافه وزن رنج می برند. برخی نیز به دلیل کمبود وزن به دنبال یک رژیم چاقی و افزایش وزن هستند. اما افرادی که از چاقی رنج می برند باید به دنبال یک رژیم لاغری اصولی بگردند.

زمانی که درمورد رژیم غذایی صحبت می شود، همه افراد به دنبال یک الگوی غذایی عجیب و غیر معمول هستند که بتوانند بوسیله آن کاهش وزن داشته باشند. اغلب به دنبال یک رژیم لاغری سریع همانند رژیم آب درمانی 3 روزه هستند.

مسئله و مقوله لاغری برای زنان بیشتر اهمیت دارد. همیشه به دنبال بهترین رژیم لاغری برای زنان هستند.

ویژگی های یک رژیم لاغری اصولی

اولین قدم برای پیدا کردن یک رژیم لاغری اصولی مراجعه به پزشک است. بهترین روش لاغری مورد تایید پزشکان را می توانید پیدا کنید. یکی از مواردی که می تواند به شما در مسیر کاهش کمک کند، لیست غذاهای کم کالری است. این گونه غذاها برای افرادی که تحمل گرسنگی را ندارند می تواند بسیار مفید باشد. البته گفتنی است که غذاهای سیر کننده و کم کالری باعث می شوند که شما مدت زمان بیشتری احساس سیری کنید.

باید توجه داشته باشید که یک رژیم لاغری باید ویژگی هایی داشته باشد تا به شخص همانند رژیم جنرال موتورز فشار وارد نشود. در ادامه برخی از آنها را نام می بریم:

حذف وعده غذایی ممنوع

شاید باور داشته باشید که با حذف یک وعده غذایی راحت تر می توانید کاهش وزن داشته باشید اما این کار اشتباه است. زیرا در وعده بعدی مجبور به مصرف غذای بیشتری می شوید.

حذف گلوتن ممنوع

گلوتن یک پروتئین است که در انواع غلات ها همانند: گندم و جو پیدا می شود. حذف یک گروه غذایی در یک رژیم لاغری اصولی می تواند موجب کمبود مواد مغذی و دیگر مشکلات سلامتی شود.

اگر رژیم لاغری پاسخگو نبود چه کنیم؟

زمانی که شما تمام راهای لاغری و کاهش وزن را امتحان کرده باشید، پزشک متخصص به شما روش های دیگری را توصیه می کنند. برخی از افراد هستند که با توجه به شاخص توده بدنی شان نیاز به لاغری دارند. در پاسخ به سوال bmi شاخص توده بدنی چیست باید بگوییم که به کمک آن میزان تقریبی چربی بدن اندازه گیری می شود.

پزشک متخصص پس از رژیم های لاغری به شما توصیه می کند که به دنبال ورزش برای لاغری شکم و پهلو بروید و اگر کاهش وزن حاصل نشد، باید راه های دیگری را در پیش بگیرید. عمل های لاغری گام آخر برای کاهش وزن و لاغری است.

که البته گفتنی است معروف ترین عمل لاغری, جراحی لاغری اسلیو معده است.

منبع: https://www.dritm.ir/

رژیم بعد از اسلیو معده چقدر در تاثیرگذاری جراحی لاغری نقش دارد؟

 

برای اینکه بتوانیم رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو را بررسی کنیم در ابتدا باید عمل اسلیو معده را بشناسیم. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع جراحی لاغری و معروف ترین آن ها آشنا شوید. همچنین اطلاعات بیشتری درباره عوارض و تجربیات کسانی که اسلیو معده انجام داده اند بدست بیاورید.

اسلیو معده چیست؟

امروزه افراد برای کاهش وزن پس از  محاسبه bmi به سراغ عمل های لاغری می روند که اسلیو معده معروف ترین و پرطرفدارترین آن ها است.

با عمل اسلیو معده حدود 70 درصد از حجم معده شما کاسته می شود و در طول مدت زمانی حدود 1 سال تقریبا 50 درصد از وزن شما کاهش می یابد.

هزینه اسلیو معده

اسلیو معده جزودرمان های گران قیمت محسوب می شود. البته هزینه اسلیو معده به عوامل متعددی همچون :

·         سطح مهارت جراح اسلیو معده

·         کلینیک درمانی

·         بیمارستان

·         بیمه

اما به طور کلی هزینه اسلیو معده چیزی حدود 60 میلیون تومان است.

عوارض اسلیو معده

از جمله عوارض اسلیو معده البته نادر عبارتند از:

·         خونریزی بیش از حد

·         نشتی محتویات معده

·         لخته شدن خون (ترومبوز)

·         آبسه شکمی

·         عفونت

·         واکنش های جانبی به بیهوشی

·         مشکلات ریه یا تنفسی

البته گفتنی است که اسلیو معده یکی از روش های جراحی معده است که بسیار کم تهاجمی محسوب می شود.

تجربه کسانی که اسلیو معده انجام داده اند

افرادی وجود دارند که از عمل اسلیو معده و عوارض آن می ترسند. این افراد با استفاده از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند می توانند تصمیم بهتری بگیرند.

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو

همانطور که بیان کردیم، رعایت رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو برای رسیدن به نتیجه  وزن دلخواه بسیار حائز اهمیت می باشد. بعد از انجام عمل و برای رعایت رژیم غذایی اصولی و سالم نکات طلایی زیر را رعایت کنید:

·         سعی کنید به هیچ عنوان پرخوری نکنید چرا که معده به مرور زمان کشیده شده و اندازه آن مجدداً بزرگ می شود.

·         در طول روز از نوشیدن آب غافل نشوید.

·         فیبر و پروتئین را در برنامه غذایی خود بگنجانید.

·         مصرف میان وعده های مقوی و سالم را فراموش نکنید.

·         مواد غذایی را کامل و به آرامی بجوید.

·         غذاهایی با کالری مناسب مصرف کنید.

·         مکمل ها و ویتامین های تجویز شده توسط پزشک را حتماً سر وقت مصرف کنید.

·         از مصرف غذاهای فراوری شده و فست فودها اجتناب کنید.

·         مواد غذایی دارای ویتامین را مصرف کنید.

·         ورزش اصولی و منظم را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

·         نوشیدن نوشابه را حذف کنید.

منبع: https://www.dritm.ir/

با رژیم لاغری یک ماهه سریع لاغر شوید.

 

با کمی جستجو در اینترنت به راحتی می توان با انواع رژیم ها از جمله رژیم لاغری یک ماهه 5 کیلو، رژیم لاغری یک ماهه 10 کیلو و … آشنا شد. اما تحقیقات نشان داده که رژیم های غیر اصولی که وزن بسیاری را در طول ماه کاهش می دهند نتیجه ای ندارند چرا که افراد نمی توانند در بلند مدت به آن پایبند بمانند و در آخر وزن از دست رفته باز می گردد.

برای شناخت بیشتر رژیم لاغری یک ماهه با دکتر آیتم همراه باشید.

رژیم های لاغری سریع

همانطور که گفتیم شکا با استفاده از یک برنامه رژیم لاغری سک ماهه می توانید کاهش وزن داشته باشید. چیز به خصوصی که در این رژیم لاغری اهمیت دارد، زمان است. شما در مدت زمان یک ماه به کاهش وزن دلخواه خود دست پیئا می کنید. با استفاده از انواع رژیم های لاغری سریع در یک مدت زمان کوتاه می توانید کاهش وزن داشته باشید.

در ادامه با برخی رژیم لاغری های سریع آشنا می شوید.

رژیم آب درمانی

رژیم آب درمانی یکی از رژیم های لاغری سریع است که به وسیله آن می توانیم در یک مدت زمان کوتاه لاغر شویم. این رژیم لاغری افراد را از مصرف هرگونه مواد غذایی منع می کند. افراد تنها مجاز به استفاده از آب هستند.

رژیم پالئو

رژیم پالئو بر این باور است که افراد باید بر اساس نحوه تغذیه انسان های اولیه پیش بروند. رژیم پالئو و یا رژیم غارنشینی می تواند تاثیرات شگفت انگیزی در لاغری و کاهش وزن داشته باشد.

رژیم اتکینز

افراد با استفاده از نمونه رژیم اتکینز می توانند به یک رژیم لاغری با کربوهیدرات بسیار پایین دست یابند. گفتنی است که این رژیم غذایی منجر به کاهش وزن چشم گیری در افراد می شود. همچنین به دلیل اینکه مصرف پروتئین و چربی در این رژیم به نسبت سایر رژیم ها محدود نشده است؛ بسیار از افراد از پیگیری آن خسته نمی شوند.

رژیم جنرال موتورز

رژیم جنرال موتورز یکی از انواع رژیم های لاغری است که سرشار از میوه است. این رژیم لاغری مناسب برای فصل تابستان است . همچنین این رژیم در ابتدا برای کارکنان کمپانی جنرال موتورز طراحی شده بود.

رژیم شوک سه روزه

لاغری در سریع ترین زمان ممکن می تواند آرزوی هر کسی باشد که اضافه وزن دارد. رژیم شوک سه روزه، یک هفته ای و … از جمله روش های کاهش وزن سریع هستند.

رژیم سه روزه امریکایی

اگر به یک مهمانی یا مجلس عروسی دعوت شده اید اما لباس هایتان برایتان تنگ شده است و به دنبال یک روش لاغری سریع هستید؛ رژیم سه روزه امریکایی بهترین راه حل برای رهایی از شر چربی های اضافه است.  رژیم ارتشی یا سه روزه در سراسر دنیا به روشی برای کاهش وزن 4 الی 5 کیلوگرمی در عرض یک هفته معروف است. شاید باورش برایتان سخت باشد اما این رژیم واقعیت دارد.

رژیم فستینگ

یکی از استراتژی های کاهش وزن که در سال های اخیر بسیار رواج یافته، رژیم فستینگ است که با نام روزه داری متناوب هم شناخته می شود. در این روش فرد، طبق برنامه و در بازه های زمانی خاصی مجاز به خوردن می باشد. اما باید مراقب عوارض رژیم فستینگ باشید.

 

صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد