x تبلیغات
سلامت

ورزش های مناسب برای لاغری دست را بشناسید.

 

توزیع چربی برای هر کسی متفاوت از سایر افراد است به طوری که برای برخی افراد، وزن اضافی دقیقاً به انگشتان آنها می رسد. به احتمال زیاد این افراد به دنبال ورزش برای لاغری دست هستند؛ اما باید بگوییم که هدف گذاری کاهش وزن در ناحیه خاصی از بدن دشوار است.

بنابراین، اگر سعی می کنید انگشتان و دستان خود را لاغر کنید، باید به طور کلی وزن کم کنید

ورزش برای لاغری

اگر کالری زیادی مصرف می‌کنید هیچ راه گریزی از چاقی و کمک گرفتن از ورزش برای لاغری وجود ندارد. دکتر رابرت کوشنر متخصص بیماری چاقی می‌گوید: اغلب بیماران معتقدند نتیجه‌ی لازم را از ورزش نمی‌گیرند. آنها می‌گویند در سه ماه گذشته، هفته‌ای ۳ روز به مدت ۳۰ دقیقه ورزش کرده‌ایم اما کاهش وزن نداشته‌ایم؛ پس حتما در سوخت‌و‌ساز ما مشکلی وجود دارد.

مناسب ترین ورزش لاغری شکم

ورزش‌های هوازی مهم ترین نوع ورزش لاغری شکم محسوب می‌شوند زیرا سوخت و ساز بدن را بالا برده و اکثر قسمت‌های مختلف بدن را درگیر می‌کنند. ترکیب این نوع ورزش با ورزش‌های مقاومتی باعث می‌شود بیشتر چربی بدن از بین برود. با  چند نمونه از ورزش‌های مؤثر در لاغری آشنا شوید.

لاغری با پیاده روی

زمانی که به دنبال لاغری با پیاده روی هستید، برنامه به شما کمک خواهد کرد که ثابت و ثابت قدم باشید و مطمئن شوید که میزان ورزش لازم برای سوزاندن کالری های اضافی و چربی را به دست می آورید. خوب است که چند روز پیاده روی کوتاه و چند روز پیاده روی طولانی، با یک روز استراحت داشته باشید.

ورزش برای لاغری پا

برای بسیاری از زنان، پاها دشوارترین قسمت بدن برای لاغر کردن هستند. گرچه هدف بسیاری از مردم لاغر کردن پاها است، اما گفتن آن ساده تر از عمل کردن به آن است و کسانی که ورزش لاغری پا را امتحان می کنند منصرف می شوند و شکل پاهای خود را قبول می کنند.

اما شکل پاها فقط مربوط به کاهش وزن نیست. در نتیجه، پاهای بسیار لاغر و استخوانی سالم نیستند. همه چیز مربوط به شکل دادن عضلات است.

منبع: https://www.dritm.ir/

آیا رژیم چاقی را می شناسید؟

 

اگر دنبال تناسب اندام هستید، همانطور که چاقی بیش از حد در تناسب اندام جایی ندارد، لاغری بیش از حد نیز بدین گونه است. در این مقاله در رابطه با رژیم چاقی متناسب که بتوانید بدون شکم و پهلو به تناسب اندام برسید، صحبت می کنیم.

همان طور که برای بسیاری از افراد لاغر شدن به یک آرزو تبدیل شده است برای برخی افراد دیگر هم چاق شدن یک رویاست. این افراد قطعا در صورتی که یک رژیم غذایی خوب را انتخاب کنند، قطعا به هدفشان خواهند رسید. بنابراین برای انتخاب بهترین رژیم برای چاقی بهتر است که از یک متخصص تغذیه خوب مشاوره بگیرید. با مراجعه به متخصص تغذیه و دریافت برنامه رژیم چاقی در یک هفته می توانید به وزن و اندام دلخواه خود برسید.

انواع روش های لاغری

همانطور که چاق شدن دغدغه بسیاری از افراد است، لاغر شدن هم برای بسیاری از افراد سخت . چالش برانگیز است.روش های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد که انتخاب بهترین روش لاغری یکی از موارد اصلی است که شما باید آن را بسیار دقیق بررسی کنید. افراد در وهله اول به سراغ غذاهای سیر کننده می روند که نقش این دسته از غذاها و لیست غذاهای رژیمی و کم کالری بسیار کم رنگ است. در ادامه با روش های مختلف لاغری آشنا می شوید.

ورزش برای لاغری

افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن می شوند راه های زیادی برای کنترل وزن دارند که ورزش یکی از آن هاست. ورزش برای لاغری می تواند در امر کاهش وزن بسیار موثر باشد.  البته گفتنی است که ورزش هم انواع مختلفی دارد. یعنی بعضی از ورزش های موضعی وجود دارند که برای لاغری برخی از نقاط تاثیرگذار هستند. برای مثال:

·         ورزش برای لاغری شکم

·         ورزش برای لاغری پا

رژیم برای لاغری

رژیم لاغری یکی دیگر از راه هایی است که افراد از آن برای کترل وزن و یا حتی کاهش وزن استفاده می کنند. رژیم های لاغری متفاوتی وجود دارند که برخی برای درمان و کنترل بیماری ها مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال رژیم بیماران کلیوی.

دسته دیگری از رژیم های لاغری وجود دارند که توسط پزشکان نیز توصیه می شوند. این رژیم های لاغری از یک اصول خاص پیروی می کنند که به بدن اجازه تحلیل رفتن نمی دهد. برای مثال رژیم مدیترانه ای.

و در آخر آن دسته از رژیم های لاغری را معرفی می کنیم که به رژیم لاغری سریع معروف هستند. این رژیم لاغری در یک مدت زمان کم شما را به وزن دلخواهتان می رساند. اما به همان سرعت نیز احتمال بازگشت وزن وجود دارد. رژیم سه روزه امریکایی از این دسته است.

منبع: دکتر آیتم

لاغری سریع با رژیم سه روزه ارتشی

 

افرایش وزن امروزه گریبان گیر بسیاری از افراد است . افرادی که دچار این معضل هستند به دنبالی راهی برای لاغری و کاهش وزن می گردند. اما لاغری امری نیست که به سرعت اتفاق بیافتد. یکی از رژیم های لاغری سریع که شما را در عرض سه روز دچار کاهش وزن می کند، رژیم لاغری سه روزه می باشد. افرادی که به دنبال یک رژیم لاغری سریع هستند می توانند از رژیم ارتشی یا سه روزه استفاده کنند. اما دسته رژیم های لاغری سریع معضلاتی هم دارند که در ادامه با آن ها و انواع روش های لاغری آشنا می شوید.

انواع رژیم های لاغری

رژیم لاغری انواع مختلفی دارند که هر کدام بازخورد خاص خود را دارد. رژیم های لاغری به 2 دسته رژیم لاغری سریع و رژیم لاغری اصولی تقسیم می شوند. استفاده از رژیم لاغری اصولی توسط پزشکان به عنوان بهترین روش لاغری معرفی می شود.

رژیم لاغری سه روزه

رژیم لاغری سه روزه، جزء دسته رژیم های سریع است که به شما کمک می کند در طول سه روز و به کمک یکسری غذاهایی که در عین سبک بودن انرژی لازم را برای کارهای روزمره شما فراهم می کنند،4.5کیلو کم کنید و به تناسب اندام دلخواهتان برسید. توجه داشته باشید که هنگام انجام این رژیم غذایی، بایستی فقط مقدار غذایی که در رژیم آمده استفاده کنید، نه بیشتر و نه کمتر. در غیر اینصورت کاهش وزن بدنتان به وقوع نخواهد پیوست. لذا دراین برنامه ، بایستی تمام اعمال و کارهای روزانه خود را براساس این رژیم طراحی و اجرا کنید. لازم به ذکر است که در هنگام این رژیم سه روزه نباید ورزش انجام دهید.

انواع ورزش های لاغری

ورزش برای لاغری یکی از روش هایی است که به وسیله آن به راحتی می توانید دچار کاهش وزن شوید. لاغری های موضعی نیز ورزش های خاص خود را دارد. برای مثال افرادی که دچار اضافه وزن در نواحی شکم و پهلو هستند می توانند از ورزش برای لاغری شکم استفاده کنند.

انواع عمل های لاغری

جراحی لاغری آخرین سنگر برای لاغری و کاهش وزن محسوب می شوند. افرادی که از روش های دیگر نتیجه مورد نظر را دریافت نکرده اند می توانند با محاسبه bmi میزان شاخص توده بدنی و مقدار اضافه وزن خود را دریابند. همچنین با مشورت جراح لاغری عمل لاغری مورد نظر را پیدا کنند. امروزه معروف ترین عمل لاغری عمل اسلیو معده نام دارد.

منبع: https://www.dritm.ir/

رژیم کالری شماری چیست؟

 

رژیم کالری شماری یکی از بهترین و استانداردترین رژیم های شناخته شده در جهان است. رژیم کالری شماری بر اساس مقدار احتیاج به کالری تنظیم می شود.

کاهش وزن و تناسب اندام این روز ها مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. شاید شما هم رژیم های مختلفی را برای لاغر شدن امتحان کرده باشید. از انواع رژیم لاغری ساده گرفته تا رژیم مدیترانه ای و رژیم های سخت و طاقت فرسا.

اما داشتن یک رژیم غذایی نادرست و خودسرانه حتی اگر وزن شما را هم به مقدار قابل توجهی کاهش دهد، ممکن است عوارض بسیار زیادی برای بدن شما به همراه داشته باشد.

به همین دلیل به جای استفاده از رژیم های لاغری سریع باید از یک رژیم لاغری اصولی پیروی کنید.

روش های لاغری

البته باید بگوییم روش های لاغری متفاوتی وجود دارد که می توانید به وسیله آن ها به وزن دلخواه خود برسید. در ادامه شما را با برخر از آن ها آشنا می کنیم.

رژیم های لاغری

زمانی که کلمه کاهش وزن به گوش می رسد اولین چیزی که به ذهن هر فردی خطور می کند استفاده از لیست غذاهای رژیمی و کم کالری است. اما باید بدانید که این به تنهایی کافی نیست. استفاده از یک رژیم لاغری اصولی می تواند به شما بسیار بیشتر کمک کند.

عمل های لاغری

یکی دیگر از روش هایی که برای لاغری از آن استفاده می شود، جراحی لاغری است. جراحی لاغری ترکیبی از روش های جراحی است که با تغییر در سیستم و بافت های معده، روده و یا سایر بخش های دستگاه گوارش به کاهش وزن و لاغری منجر می شود. انواع مختلف این جراحی به روش لاپاراسکوپی و تحت بیهوشی عمومی انجام می گیرد.

بهترین ورزش برای لاغری

ورزش های مختلفی به عنوان بهترین ورزش برای لاغری برای تناسب اندام وجود دارد که می توانید با انجام دادن آن به وزن دلخواه خود برسید اما نکته ی اصلی این است طبق برنامه ی اصولی جلو بروید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده را جدی بگیرید.

 

اسلیو معده نوعی کاهش اندازه معده برای درمان چاقی است. در حین عمل، قسمت بزرگی از معده برداشته می‌شود به طوری که فقط قسمت لوله مانند آن باقی می‌ماند و بیماران در هنگام غذا خوردن خیلی سریع‌تر احساس سیری می‌کنند. ما در این مقاله به بررسی هر آنچه که باید در مورد الزامات عملیات، مزایا و خطرات و رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید.

لاغری با جراحی

افرادی که دچار چاقی و اضافه وزن هستند همیشه به دنبال راهی برای لاغری می گردند. برای لاغری می توان راه های زیادی را پیشنهاد داد. از جمله:

1.      ورزش برای لاغری

2.      انواع رژیم لاغری

3.      جراحی لاغری

افرادی که با استفاده از دو روش اول به نتیجه مطلوب نمی رسند، می توانند از جراحی لاغری استفاده کنند. افرادی که به دنبال انجام جراحی لاغری هستند می توانند به یک جراح چاقی مراجعه کرده و با محاسبه bmi خود بفهمند که قادر به انجام این عمل جراحی هستند یا ن؟

افرادی که کاندیدای مناسبی برای عمل لاغری شناخته می شوند، می توانند با مشورت دکتر چاقی عمل لاغری مناسب را انتخاب کنند.

انواع جراحی لاغری

جراحی لاغری انواع مختلفی دارند که بر اساس عادت های غذایی شما می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. البته باید در نظر داشته باشید که انجام عمل های لاغری باید با صلاح دید پزشک انجام شود.

اسلیو معده چیست؟

عمل اسلیو معده یا اسلیو گاسترکتومی (به انگلیسی sleeve = لوله) عمل کاهش معده برای درمان چاقی است. این روش بر اساس اصل محدودیت غذایی است. این روش حجم معده را به اندازه یک موز کوچک کاهش می‌دهد. در نتیجه، معده پس از مصرف مقدار کمی غذا سریع پر می‌شود. پر شدن معده منجر به کشیده شدن دیواره معده می‌شود که به نوبه خود باعث ایجاد احساس سیری می‌شود. همچنین باید به عوارض اسلیو معده دقت کنید.

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو معده

بلافاصله پس از عمل اسلیو معده، نباید چیزی بخورید تا معده بهبود یابد. بسته به نوع دقیق عمل، پزشکان، پرسنل پرستاری یا متخصصان تغذیه به شما مشاوره خواهند داد که چگونه می‌توانید به آرامی غذا خوردن خود را دوباره به یک رژیم غذایی عادی تغیر دهید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

بهترین روش لاغری که پزشکان تایید می کنند را بشناسید.

 

تعداد افرادی که دچار چاقی شده اند رو به افزایش است. این امر بدین معناست که افرادی که دچار بیماری های مرتبط با چاقی می شوند نیز رو به افزایش است.بنابراین این افراد برای جلوگیری از ابتلا به بیماری هایی همچون :

·         فشار خون بالا

·         انواع سکته ها

·         دیابت

·         ناباروری

·         مشکلات مفاصل

·         کلسترول بالا

·         ...

باید در مسیر کاهش وزن و لاغری قدم بردارند. برای اینکه سریع تر بتوانند اقدام کنند و پیش بروند می توانند از بهترین روش لاغری مورد تایید پزشکان استفاده کنند.

بهترین روش‌های کاهش اشتها کدام‌اند؟

در اینجا می‌خواهیم بهترین روش‌های کاهش اشتها که می‌توانند در کاهش احساس گرسنگی در طول یک رژیم لاغری به شما کمک کنند را معرفی کنیم:

·         به‌اندازه کافی پروتئین بخورید.

·         تا حد امکان غذاهای پر فیبر مصرف کنید.

·         تا می‌توانید آب بنوشید!

·         بیشتر از غذاهای جامد برای مهار گرسنگی استفاده کنید.

·         کاهش اشتها با ورزش کردن

·         خودتان را از هیچ غذایی محروم نکنید.

درباره موارد بالا باید توضیح دهیم که استفاده از لیست غذاهای رژیمی و کم کالری می تواند کمک بسیاری به شما بکند. همچنین مواد غذایی که دارای فیبر بالایی هستند، خاصیت سیرکنندگی زیادی هم دارند. بنابراین مصرف غذاهای سیر کننده تاثیر بسزایی دارد.

در رابطه با مصرف آب نیز باید بگوییم که هر چیزی یک حدی دارد. و استفاده از آب نیز می تواند بیشتر از میزان مورد نظر باغث آسیب شود. برای مثال افرادی هستند که از رژیم آب درمانی استفاده می کنند. این رژیم جزو رژیم های لاغری سریع می باشد که توسط هیچ پزشکی توصیه نمی شود.

از موارد دیگری که به شما در کاهش وزن کمک می کند استفاده از بهترین ورزش برای لاغری است. همچنین ورزش هایی برای لاغری موضعی نیز وجود دارد. برای مثال با استفاده از ورزش برای لاغری شکم می توانید جربی های انباشته شده در شکم خود را آب کنید.

یکی دیگر از مسائلی که در زمینه کاهش وزن دارای اهمیت است استفاده از تمام مواد غذایی مفید است. برخی از برنامه های لاغری استفاده از مواد غذایی پرکالری را ممنوع می کنند و یا حتی بسیاری از مواد پروتئینی را منع می کنند. برای مثال در رژیم لاغری سه روزه استفاده از تعداد زیادی از مواد غذایی ممنوع است. به همین دلیل استفاده از رژیم های لاغری سریع توسط پزشکان توصیه نمی شود. و در اصل رژیم لاغری اصولی به عنوان بهترین روش لاغری توصیه میشود.

منبع: https://www.dritm.ir/

رژیم غذایی بعد از اسلیو معده چقدر مهم است؟

 

رژیم غذایی بعد از عمل جراحی اسلیو معده یکی از عوامل مهمی است که در اثر گذاری عمل شما تاثیر دارد. در ادامه با دکتر آیتم همراه باشید تا با عمل اسلیو معده و موارد مرتبط با آن آشنا شوید.

عمل لاغری

افرادی که دارای اضافه وزن و مبتلا به چاقی مفرط هستند اغلب به دنبال راهی آسان برای کاهش وزن هستند. برای کاهش وزن می توان از راه های متفاوتی استفاده کرد:

·         ورزش برای لاغری شکم

·         لاغری با پیاده روی

·         رژیم لاغری اصولی

·         انواع رژیم های لاغری سریع

·         استفاده از غذاهای کم کالری

·         مصرف انواع غذاهای سیر کننده

·         عمل های لاغری

 

رفتن به سراغ عمل های لاغری آخرین قدم پیشنهادی برای کاهش وزن است. انجام عمل لاغری باید تحت نظر پزشک و با توصیه او انجام شود.

انواع عمل لاغری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی عمل های جراحی لاغری متفاوتی شناخته شده است اما ما قصد داریم شما را با عمل اسلیو معده و عمل لاغری ساسی بای پس معده آشنا کنیم.

عمل اسلیو معده

عمل لاغری اسلیو معده یکی از مهم ترین جراحی‌های کاهش وزن و عمل لاغری است که برای افرادی که به چاقی مفرط مبتلا هستند (BMI بالای ۴۰ دارند) فوق‌العاده عمل می‌کند. شما با محاسبه شاخص توده بدنی می توانید پی ببرید که چقدر اضافه وزن دارید. همچنین باید بدانید نیازمند است که برخی موارد را رعایت کنید همانند رژیم غذایی پس از عمل اسلیو معده.

رژیم غذایی پس از عمل اسلیو معده

رژیم غذایی بعد از عمل اسلیو بصورت زیر است

مرحله اول(۱۰ روز اول) : غذاهای مایع در دمای اتاق ماشمل دو لیتر آب ، و یک و نیم لیتر مایعات دیگر شامل آب گوشت و آب مرغ صاف شده بدون چربی، شیر و دوغ و ماست کم چرب و همچنین سوپ صاف شده.

مرحله دوم(۱۰ روز دوم) : غذاهایی با قوام خمیری صاف و یا مایع غلیظ. غذاهای پوره که حاوی هیچ قطعه مجزا نباشد. این رژیم تحت نظر متخصص تغذیه تجویز میشود.

مرحله سوم(۱۰ روز سوم) : غذاهای رقیق و غذاهایی که به راحتی جویده میشوند مثل گوشت چرخ کرده یا گوشت با تکه های بسیار ریز،سبزی پخته شده و میوه پخته (کمپوت خانگی).

سخن آخر

افرادی هم هستند که از انجام عمل اسلیو معده ترس و هراش دارند. برای اینکه با این عمل بیشتر آشنا شوید می توانید از تجربه کسانی که عمل اسلیو انجام داده اند کمک بگیرید.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

رژیم شوک چه تاثیری بر روی لاغری می گذارد؟

 

رژیم شوک قوانین و اصول خاص خود را دارد که می بایست مو به مو رعایت شود. از جمله قوانین رژیم شوک عبارتند از:

نوشیدن مشروبات الکلی ممنوع

نوشیدن آب به میزان کافی به شدت توصیه می شود.

ترکیب وعده های غذایی با یکدیگر ممنوع!

وعده های غذایی را در زمان معینی میل کنید.

پرهیز از پرخوری در دو روز آخر هفته

کدام رژیم های لاغری  مناسب هستند؟

رژیم های لاغری در کل به دو دسته تقسیم می شوند. که این دو دسته عبارتند از:

·         رژیم لاغری اصولی

·         رژیم لاغری سریع

بسیاری از پزشکان رژیم لاغری اصولی را به عنوان بهترین روش لاغری توصیه می کنند. زیرا در این دسته از رژیم های لاغری کاهش وزن و لاغری به همراه انواع غذاهای سیرکننده اتفاق می افتد. همچنین لیست غذاهای کم کالری نیز کمک شایانی در روند کاهش وزن می کند. بنابر این رژیم های لاغری اصولی توسط بسیاری از پزشکان توصیه می شود. انواع رژیم های لاغری اصولی عبارتند از:

1.      رژیم مدیترانه ای

2.      رژیم کانادایی

3.      رژیم جنرال موتورز

دسته دیگری از رژیم های لاغری، رژیم لاغری سریع نام دارند که توسط پزشکان توصیه نمی شود. این رژیم های لاغری باعث کاهش وزن در یک مدت زمان کوتاه می شوند که به سرعت نیز وزن کم شده، برمی گردد. انواع رژیم های لاغری سریع عبارتند از:

1.      رژیم 3 روزه

2.      رژیم لاغری یک ماهه

3.      رژیم شوک

4.      رژیم فستینگ

چرا پزشکان رژیم شوک را توصیه نمی کنند؟

متخصصین تغذیه رژیم شوک را به عنوان یک رژیم لاغری اصولی و مناسب قبول ندارند که دلایل مورد قبول نبودن این رژیم عبارتند از:

این رژیم لاغری بسیاری از مواد مغذی سالم و حیاتی بدن را شامل نمی شود. زمانی که بدن از مصرف بسیاری از مواد مغذی محروم شود، بدون شک دچار مشکلاتی اعم از ریزش مو، یبوست، کمبود مواد مغذی، کمبود ویتامین ها و مشکلات گوارشی می شود.

ممکن است در ابتدا کاهش وزن را تجربه کنید اما به دلیل اینکه ادامه دادن و تعهد به رژیم شوک بسیار دشوار است ثبات وزنی نخواهید داشت و وزنتان در مدت زمان کوتاهی به حالت اولیه بازمیگردد.

منبع: https://www.dritm.ir/

 

انواع مختلف فیلر بینی را بشناسید.

 

اسید هیالورونیک و کلسیم هیدروکسی لپاتیت، دو مورد از موثرترین ترکیبات هستند که برای تزریق و اصلاح فرم بینی استفاده می شوند؛ هر دو این مواد باعث افزایش تولید کلاژن و الاستین می شوند که بلوک های سازنده پوست هستند.

فیلر بینی برای چه کسانی مناسب است؟

تزریق فیلر به بینی در بیشتر موارد می تواند جایگزین خوبی برای عمل جراحی باشد. این موارد عبارتند از:

·         برطرف کردن انحراف بینی

·         برطرف کردن قوز متوسط بینی

·         اصلاح ظاهر بینی های قلاب شکل

·         برطرف کردن افتادگی های متوسط در نوک بینی

·         اصلاح برآمدگی و فرورفتگی در پره های بینی

·         اصلاح ظاهری بینی های پهن

 

قیمت فیلر بینی

درباره هزینه و قیمت فیلر بینی، نمی توان یک هزینه مشخص و واحد تعیین کرد چرا که قیمت تزریق فیلر بر اساس نوع ژل، مقدار مورد نیاز برای تزریق و شدت مشکلات ظاهری و اصلاح بینی متفاوت می باشد.

ماندگاری فیلر بینی چقدر است؟

بیشتر فیلرهایی که برای تزریق مورد استفاده قرار می گیرند موقتی بوده و پس از گذشت مدت زمانی جذب بدن می شوند. البته فیلرهای دائمی هم وجود دارند که بنا به توصیه پزشکان هرگز نباید از آن ها استفاده کرد چرا که عوارض بسیاری در پی دارد. در هر صورت فیلرهای موقت بینی با توجه به نوع ژل از 6 الی 18 ماه ماندگاری دارند.

ژل دارای اسید هیالورونیک

اسید هیالورونیک که یک ماده طبیعی است و در بدن وجود دارد، باعث حفظ رطوبت زیر پوست می شود و آبرسانی را بهبود می بخشد. از این نوع ژل برای کاهش فرو رفتگی در قسمت های مختلف صورت (رفع خط اخم، خط لبخند، خطوط پنجه کلاغی، حجیم کردن گونه، از بین بردن جای جوش و لیفت بینی) استفاده می کنند.

ژل دارای کلسیم هیدروکسی لپاتیت

کلسیم هیدروکسی لپاتیت هم به طور طبیعی در بدن (استخوان ها) وجود دارد و برای چین و چروک های تقریباً شدید مانند خطوط روی بینی و همینطور برای حجم دهی در قسمت های مختلف صورت به کار می رود. در تولید این ژل از هیچ گونه فرآورده حیوانی استفاده نشده و به همین جهت احتمال ایجاد واکنش آلرژیک کاهش پیدا می کند.

رژیم آب درمانی چیست؟

 

رژیم گرفتن و داشتن اندامی زیبا بسیار خوب و خوشایند است؛ اما توجه به حفظ سلامت اهمیت بیشتری دارد. باید بدانید که دو گونه رژیم وجود دارد: رژیم غذایی سالم و رژیم ناسالم. اگر رژیمی که برمی گزینید، رژیمی درست و هماهنگ با اصول سلامتی باشد، سبک زندگی تان را بهبود می بخشد. بسیاری از رژیم ها شاید به کاهش وزن سریع کمک کنند؛ اما واقعیت این است که ممکن است بدن تان را با کمبودهایی جدی روبه رو کنند و پس از مدتی هم موجب افزایش وزن دوباره شوند. رژیم آب درمانی یکی از این نوع رژیم هاست. در این مقاله در مورد رژیم آب درمانی و خطرات احتمالی آن صحبت خواهیم کرد.

انواع رژیم لاغری

رژیم لاغری به دو دسته کلی تقسیم می شوند که از هر دو برای لاغری و کاهش وزن استفاده می شود.

·         رژیم لاغری اصولی

·         رژیم لاغری سریع

رژیم لاغری اصولی

استفاده از رژیم های لاغری اصولی می تواند یکی از بهترین روش های لاغری باشد. رژیم های زیر از جمله رژیم های لاغری اصولی هستند.

1.      رژیم مدیترانه ای

2.      رژیم کانادایی

3.      رژیم کتوژنیک

رژیم لاغری سریع

برخی از رژیم لاغری وجود دارند که استفاده از آن ها پیشنهاد نمی شود. رژیم های لاغری سریع برای سلامت بدن بسیار مضر می باشند. اما به دلیل اینکه سرعت کاهش وزن در این رژیم ها زیاد است، طرفداران زیادی دارد. اما سرعت کاهش وزن به همان اندازه که زیاد است به همان اندازه نیز با سرعت زیادی وزن شما باز می گردد. از جمله رژیم های لاغری سریع می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1.      رژیم آب درمانی

2.      رژیم سه روزه

رژیم آب درمانی چیست؟

رژیم آب درمانی یکی از رژیم های معروف در میان مردم است و انواع مختلفی دارد، اما همه آن ها در یک چیز مشترک هستند یعنی بسیار دشوارند. در این رژیم فقط آب می خورید و چیز دیگری مصرف نمی کنید. در برخی از انواع رژیم آب نیز توصیه می شود به مدت چند روز آب بنوشید، اما با شروع کاهش وزن میوه و سبزیجات را شروع کنید. برخی از انواع این رژیم نیز خوردن سیب به همراه آب را اجازه می دهند.

جولی آپتون (پزشک و متخصص تغذیه) درباره این رژیم می گوید: «رژیم آب همان روزه گرفتن است». اگر بدن سالمی دارید چند روز روزه گرفتن مشکلی به وجود نمی آورد و تاثیر مثبت دارد، اما کاهش وزن تنها با نوشیدن آب روش مناسبی برای کاهش وزن نیست. در این رژیم، بسیار گرسنه خواهید شد و پس از چند روز به الگوی غذا خوردن خود در گذشته باز می گردید و همان وزنی را که کم کردید دوباره و حتی بیشتر از قبل اضافه می کنید؟

منبع: https://www.dritm.ir/

 

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 صفحه بعد